آ

  • آهنگری، سعیده هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

ا

  • ارجمندی، معصومه مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • اسدیان سرخی، سیده راحله دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]

  • اعظم نوری، نازنین نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

  • افضلی، کتایون مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

ب

  • باقری نویسی، رضا تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • بیرجندی، پرویز بررسی فرسودگی شغلی معلمان ایرانی و تغییرات آن در رابطه با ویژگی های جمعیتی و سازمانی آنها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 93-116]

پ

  • پیروز، محمد رضا ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

  • پیش قدم، رضا نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

ت

  • تحریریان، محمدحسن مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • تقی پور بازرگانی، داود مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • تقی زاده، محمدصادق بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

ج

  • جعفری هرندی، رضا ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

ح

  • حقانی، مستانه تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]

خ

  • خاکباز، نفیسه تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]

د

  • درخشان، علی بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

  • دهقان، محمود دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]

ر

  • رشیدی، ناصر آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

  • روحانی، علی بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

س

  • سحرخیز عربانی، آرش مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • سعیداختر، افسانه تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]

  • سیفوری، زهره هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

ش

  • شاه حسینی، کوروش مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]

  • شهسوار، محبوبه بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

ط

  • طسوجی اذری، مینا هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

ع

  • عابدی، مهسا تحلیل جامعه شناختی هویت ارتباطی و عملکرد یادگیری زبان در میان زبان آموزان انگلیسی ایرانی: با تمرکز بر مشارکت والدین در یادگیری زبان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-153]

  • عربمفرد، علی بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

  • عزیزی، مسعود بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]

  • عطائی، محمدرضا بررسی فرسودگی شغلی معلمان ایرانی و تغییرات آن در رابطه با ویژگی های جمعیتی و سازمانی آنها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 93-116]

  • علوی، سید محمد بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

ق

  • قدیانی، فریبا مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • قنسولی، بهزاد کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

ک

  • کریمی علویجه، خدیجه منشاء خطاهای فراگیران فارسی‌زبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]

  • کیوان پناه، شیوا تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]

  • کوثری، محمد علی تحلیل جامعه شناختی هویت ارتباطی و عملکرد یادگیری زبان در میان زبان آموزان انگلیسی ایرانی: با تمرکز بر مشارکت والدین در یادگیری زبان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-153]

  • کومب، کریستین بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

گ

  • گردانی، یحیی مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • گودرزی، احمد مطالعه موردی تفکر سه معلم زبان انگلیسی در مورد بازخورد اصلاحی شفاهی: آیا تجربه باعث ایجاد تفاوت می شود؟ [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 183-211]

م

  • مازندرانی، امید کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

  • مالمیر، علی تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]

  • محمد پور، گوهر ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

  • محمد حسین پور، رسول ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

  • مرادخانی، شهاب مطالعه موردی تفکر سه معلم زبان انگلیسی در مورد بازخورد اصلاحی شفاهی: آیا تجربه باعث ایجاد تفاوت می شود؟ [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 183-211]

  • مربوط، کبری بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

  • میرزایی، عزیزالله بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

  • مقدسی، علیرضا تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • میهمی، حسین بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]

  • موذنی لیمودهی، مریم کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

ن

  • ناجی میدانی، الهام نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

  • نامی، فاطمه به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]

  • نایینی، ژیلا کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

  • نظری، اغول گل بررسی فرسودگی شغلی معلمان ایرانی و تغییرات آن در رابطه با ویژگی های جمعیتی و سازمانی آنها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 93-116]

  • نعامی، امیر آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

  • نوروزی، محمد حسین بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

  • نوشی، موسی مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]

و

  • وثوقی، مرجان تحلیل جامعه شناختی هویت ارتباطی و عملکرد یادگیری زبان در میان زبان آموزان انگلیسی ایرانی: با تمرکز بر مشارکت والدین در یادگیری زبان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-153]

login