آهنگری، سعیده
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
ا
ارجمندی، معصومه
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
اسدیان سرخی، سیده راحله
دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]
اعظم نوری، نازنین
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
افضلی، کتایون
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
ب
باقری نویسی، رضا
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
بیرجندی، پرویز
بررسی فرسودگی شغلی معلمان ایرانی و تغییرات آن در رابطه با ویژگی های جمعیتی و سازمانی آنها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 93-116]
پ
پیروز، محمد رضا
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
پیش قدم، رضا
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
ت
تحریریان، محمدحسن
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
تقی پور بازرگانی، داود
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
تقی زاده، محمدصادق
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
ج
جعفری هرندی، رضا
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
ح
حقانی، مستانه
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]
خ
خاکباز، نفیسه
تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]
د
درخشان، علی
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
دهقان، محمود
دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]
ر
رشیدی، ناصر
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
روحانی، علی
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
س
سحرخیز عربانی، آرش
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
سعیداختر، افسانه
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]
سیفوری، زهره
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
ش
شاه حسینی، کوروش
مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]
شهسوار، محبوبه
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
ط
طسوجی اذری، مینا
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
ع
عابدی، مهسا
تحلیل جامعه شناختی هویت ارتباطی و عملکرد یادگیری زبان در میان زبان آموزان انگلیسی ایرانی: با تمرکز بر مشارکت والدین در یادگیری زبان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-153]
عربمفرد، علی
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
عزیزی، مسعود
بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]
عطائی، محمدرضا
بررسی فرسودگی شغلی معلمان ایرانی و تغییرات آن در رابطه با ویژگی های جمعیتی و سازمانی آنها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 93-116]
علوی، سید محمد
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
ق
قدیانی، فریبا
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
قنسولی، بهزاد
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
ک
کریمی علویجه، خدیجه
منشاء خطاهای فراگیران فارسیزبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]
کیوان پناه، شیوا
تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]
کوثری، محمد علی
تحلیل جامعه شناختی هویت ارتباطی و عملکرد یادگیری زبان در میان زبان آموزان انگلیسی ایرانی: با تمرکز بر مشارکت والدین در یادگیری زبان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-153]
کومب، کریستین
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
گ
گردانی، یحیی
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
گودرزی، احمد
مطالعه موردی تفکر سه معلم زبان انگلیسی در مورد بازخورد اصلاحی شفاهی: آیا تجربه باعث ایجاد تفاوت می شود؟ [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 183-211]
م
مازندرانی، امید
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
مالمیر، علی
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]
محمد پور، گوهر
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
محمد حسین پور، رسول
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
مرادخانی، شهاب
مطالعه موردی تفکر سه معلم زبان انگلیسی در مورد بازخورد اصلاحی شفاهی: آیا تجربه باعث ایجاد تفاوت می شود؟ [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 183-211]
مربوط، کبری
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
میرزایی، عزیزالله
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
مقدسی، علیرضا
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
میهمی، حسین
بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]
موذنی لیمودهی، مریم
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
ن
ناجی میدانی، الهام
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
نامی، فاطمه
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]
نایینی، ژیلا
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
نظری، اغول گل
بررسی فرسودگی شغلی معلمان ایرانی و تغییرات آن در رابطه با ویژگی های جمعیتی و سازمانی آنها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 93-116]
نعامی، امیر
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
نوروزی، محمد حسین
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
نوشی، موسی
مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]
و
وثوقی، مرجان
تحلیل جامعه شناختی هویت ارتباطی و عملکرد یادگیری زبان در میان زبان آموزان انگلیسی ایرانی: با تمرکز بر مشارکت والدین در یادگیری زبان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-153]